Des d’aquesta setmana i fins al pròxim 11 de maig, els alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut Font del Ferro de Palafolls poden presentar-se a la 18a edició dels Premis de Treballs de Recerca, Memorial Daniel López.
Aquest concurs es convoca per premiar i reconèixer la feina de recerca i d’investigació dels estudiants palafollencs. Com és habitual, s’han diferenciat dues categories segons l’especialitat de cada treball. Així hi haurà categoria Social, pels treballs de temàtiques socials, culturals o històrics i una altra de Científica, pels vinculats a la física, química, mèdica o similars.
Els treballs presentats poden ser individuals o col·lectius i s’han de lliurar de forma anònima abans de l’11 de maig a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Palafolls. Després, un jurat valorarà les propostes i decidirà els treballs guanyadors d’aquesta edició en cada àmbit. Les bases per participar estan ja disponibles per consultar a l’E-tauler de l’Ajuntament de Palafolls.
Com és habitual hi haurà 2000€ en premis; 500 per els primers premis de cada categoria i 300 i 200, pels segons i tercers dels dos àmbits. Uns premis que es lliuraran en la cerimònia de graduació dels estudiants de l’institut Font del Ferro. Els treballs guanyadors també estaran disponibles a la Biblioteca Enric Miralles per tal que tothom els pugui consultar.