Les noves telecomunicacions centren les consultes dels palafollencs sobre consum

Compartiu aquesta història
Durant una hora d’aquests matí l’oficina mòbil d’informació al consumidor de la Diputació de BCN ha estat a la plaça major del nostre municipi, per rebre les consultes dels palafollencs sobre temes de consum.L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona organitzen de forma conjunta aquesta visita de l’oficina mòbil d’informació al consumidor que aten de forma gratuïta i personalitzada, les consultes dels ciutadans. Enguany, una vegada més el tema estrella ha estat la telefonia, tan fixa com mòbil i internet. I sobre tot el canvi de proveïdor.
Tot i que la unitat mòbil de la Diputació acostuma a venir cada mes i mig, no cal esperar la seva visita, ja que qualsevol consulta es pot tramitar a través de l’ajuntament de PLF.

En un any els palafollencs dirigim a la diputació una 50a de consultes sobre consum, bàsicament sobre telefonia mòbil o internet, que de fet són els temes que centren sempre les reclamacions dels consumidors catalans.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.