Les noves telecomunicacions centren les consultes dels palafollencs sobre consum

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Durant una hora d’aquests matí l’oficina mòbil d’informació al consumidor de la Diputació de BCN ha estat a la plaça major del nostre municipi, per rebre les consultes dels palafollencs sobre temes de consum.L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona organitzen de forma conjunta aquesta visita de l’oficina mòbil d’informació al consumidor que aten de forma gratuïta i personalitzada, les consultes dels ciutadans. Enguany, una vegada més el tema estrella ha estat la telefonia, tan fixa com mòbil i internet. I sobre tot el canvi de proveïdor.
Tot i que la unitat mòbil de la Diputació acostuma a venir cada mes i mig, no cal esperar la seva visita, ja que qualsevol consulta es pot tramitar a través de l’ajuntament de PLF.

En un any els palafollencs dirigim a la diputació una 50a de consultes sobre consum, bàsicament sobre telefonia mòbil o internet, que de fet són els temes que centren sempre les reclamacions dels consumidors catalans.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics