El crim va tenir lloc al gener del 2009 al garatge de la víctima, situat al carrer Vila de Lloret. El llogater, va aprofitar que l’home estava d’esquenes i li va clavar més d’una desena de ganivetades.
Després que l’Audiència de Girona el condemnés, defensa i acusació particular van presentar dos recursos d’apel·lació. La primera, perquè considerava que s’havia vulnerat el dret a la presumpció d’innocència i la segona, demanant s’apreciés un agreujant d’acarnissament.
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, però, ha rebutjat íntegrament els dos recursos i ha confirmat la pena. La sentència de l’Audiència de Girona va condemnar l’acusat per un delicte d’assassinat amb traïdora. Els nou membres del jurat no van vacil·lar a l’hora d’assenyalar l’acusat com a culpable de la mort del propietari del pis on vivia el llogater.
La resolució de l’alt tribunal no és ferma i es pot interposar recurs de cassació davant la Sala Segona del Tribunal Suprem.
Diari Girona