URGENT

Els municipis turístics de la nostra zona es promocionen a Londres

Compartiu aquesta història

La setmana passada es va celebrar a la capital britànica el World Travel Market, una fira turística que reuneix anualment 5.000 empreses i entitats expositores de prop de 200 països, i que rep la visita d’uns 48.000 professionals del sector, ja que es tracta d’una fira professiojnal.

Catalunya es promociona en aquesta fira internacional ja que el mercat britànic és el segon emissor més important de turistes a Catalunya després de França.

És per això que els principals destins turístics del país es promocionen en aquest certamen. Així municipis com Sta Susanna, Calella, Lloret o Blanes han estat presents en aquesta fira.

Segons un estudi de la Diputació de Barcelona, el turista britànic gaudeix d’una estada mitjana a la cosota de la província de quatre a set dies, té una mitjana d’edat entre els 30 i els 45 anys, i un 60% dels visitants són homes. El 75% ve en avió i té una despesa mitjana per turista de 86,20€.

Calella i Sta. Susanna van participar sota el paraigües de la marca Costa de Barcelona al costat d’altres municipis de la demarcació.

Durant aquesta fira, l’alcalde de Sta. Susanna, Joan Campolier, es va reunir amb el director de l’Oficina de turisme de Catalunya al Regne Unit i Irlanda Vicenç Capdevilla, per començar a treballar la promoció de Santa Susanna, especialment pel que fa al turisme familiar britànic.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics