El municipi continua les accions de millora d’aquesta zona de la localitat. En aquest sentit ahir es van iniciar les obres de remodelació urbana del carrer i del passatge Castell, incloses en la Llei de Barris. La previsió actual és que les obres tinguin una durada d’uns 3 mesos, i un cop acabades suposaran la millora de l’accessibilitat i la seguretat d’aquestes vies així com la implantació d’arbrat, l’ordenació i ampliació de l’espai públic, la renovació dels serveis i l’homogeneïtzació dels acabats amb la resta d’obres del barri
Ara com ara, el carrer i el passatge del Castell presenten problemes com l’estat deficient de voreres i asfalt o els portals d’habitatges a diferents nivells. Actualment també hi ha una escassa o nul•la diferenciació entre itineraris per als vianants i per als vehicles.
A banda dels arranjaments estètics i superficials, l’Ajuntament explica que també es vol renovar la xarxa de serveis bàsics.
Les obres inclouen l’adquisició de per part de l’Ajuntament de dos patis, i s’haurà d’enderrocar una casa que amenaça ruïna. Els dos patis i aquesta casa permetran endreçar l’ordenació del carrer i guanyar espai públic.
Tot plegat tenia un cost previst de 190 mil €, però ha estat adjudicada per un 43% menys.