La 4a Cantata Escolar de Malgrat reunirà a més de 200 infants

Cantata dels alumnes de les escoles de primària amb motiu de la diada de Santa Cecília. Aj. Malgrat
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Cantata dels alumnes de les escoles de primària amb motiu de la diada de Santa Cecília. Aj. Malgrat
Cantata dels alumnes de les escoles de primària amb motiu de la diada de Santa Cecília. Aj. Malgrat

L’esdeveniment tindrà lloc el proper 27 d’abril. Hi participaran fins a 214 nens i nenes de 2n de Primària de totes les escoles de Malgrat de Mar i interpretaran la cantata “El nen trapella”, de Dani Coma i Lluís Vidal.

La 4a cantata té  l’objectiu de fomentar la música entre els nens i nenes i en aquesta propera actuació comptarà amb la participació del Grup Germanor i el Grup Kaliu de Teatre que oferiran un espectacle teatralitzat.

Serà el Parc Francesc Macià el que acollirà el dijous 27 l’actuació de les escoles. A les 11 hi haurà una edició per les escoles i a les 15.30 n’hi haurà una altra per a les famílies.    A més, el cartell d’aquesta edició l’ha elaborat els nens i nenes dels centres. L’espectacle s’emmarca dins el programa MalgrART.

L’última cantata infantil, coincidint amb la celebració de Santa Cecília, patrona de la música, va reunir a  més de mig miler d’infants.

 

4a cantata-2017VERSIÓIMPREMTA

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics