3 dies de dol a Tordera per la mort de la nena en l’accident del castell inflable  

Compartiu aquesta història

 

castell-inflable-accident-2L’accident d’aquest cap de setmana que s’ha produït a un restaurant de Caldes de Malavella ha tocat de prop Tordera. La nena que ha mort arran de l’incident era veïna del municipi a més també de 3 nens accidentats.

L’alcalde, Joan Carles Garcia, ha decretat 3 dies de dol oficial per la mort i s’ha realitzat un minut de silenci aquest migdia davant l’Ajuntament torderenc. Per conseqüència, s’han suspès les activitats previstes fins el dimecres. coincideix amb la festa peitat de Tordera, l’aplec de Sant Ponç, pel que s’ha anul·lat les actuacions més festives com la cercavila de gegants.

La nena tenia 6 anys i uns altres 6 menors han quedat ferits ne sortir volant el castell inflable a una distància d’entre 10 i 20 metres, a una alçada de 40. Els nens que hi jugaven en aquell moment van caure  a l’asfalt.

Els Mossos d’Esquadra estan investigant les causes i de moment han conclòs que el castell no estava ben anclat, de les 6 subjeccions només n’hi havia 2 de fixades.

Feia uns 2 mesos que l’atracció s’havia instal·lat al restaurant. El castell estaria homologat però no comptava amb el permís de l’ajuntament ni s’havia comunicat la seva instal·lació.

L’Ajuntament de Tordera ha expressat el seu condol a través de les xarxes socials als familiars de les víctimes.  La nena estudiava a l’escola Vedruna de Tordera i avui s’hi ha desplaçat un equip d’atenció psicològica per atendre els companys de la menor.

 

L’Ajuntament de Palafolls també ha mostrat el seu condol amb el municipi de Tordera.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.