Victòria nacional per les sevillanes de l’escola de dansa

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

anaprodeEls dos grups de flamenc de l’Escola de Música i Dansa n’han sortit triomfals. 7 noies en total amb actuació de flamenc ideada per la professora Maria Valderrama que no ha deixat indiferent el jurat.

Tot i la victòria de les sevillanes, no poden anar més enllà. El concurs no permet classificar-se en una següent fase, però per la coordinadora de dansa, Raquel Horta, és una gran satisfacció tant per les nenes com per l’escola, sobretot perquè era la primera vegada que hi participaven.

El grup ja havia quedat primer a la fase del passat mes de març que va tenir lloc a Mollerussa. Aleshores, el grup de flamenc també va quedar en primer lloc.

D’altra banda, algunes de les ballarines de ballet clàssic tenen una cita demà amb l‘Acadèmia Royal de Londres. La reconeguda escola de dansa clàssica es desplaça a Palafolls per avaluar les alumnes palafollenques.

El diploma té un reconeixement oficial que demostra els coneixements de les ballarines. Tot i això, des de la coordinació de dansa es confia que en els propers anys creixi la participació de les alumnes a aquests exàmens oficials. És una oportunitat per posar-se a prova, però també per certificar que s’ha invertit temps i també diners en  aprendre ballet clàssic. L’escola de dansa s’acomiadarà del curs amb un festival el dissabte 17 de juny al Teatre a les 12 del migdia.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics