La nova acció promocional de Blanes supera les expectatives de l’organització  

Compartiu aquesta història
TastABlanes. Fotografia: Ajuntament de Blanes
TastABlanes. Fotografia: Ajuntament de Blanes

‘Blanes & Tu. Descobreix-lo’ ha agafat el relleu del “Blanes 12”. La programació s’ha centrat aquest passat cap de setmana, amb especial intensitat el dissabte, quan van tenir lloc els tres esdeveniments centrals.

La regidoria de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Blanes en fa un balanç positiu de la campanya, que ha agafat el relleu de les cinc anteriors edicions del ‘Blanes 12’.
La principal novetat que ha presentat ‘Blanes & Tu’ ha estat el “TastABlanes”, que ha sigut també el principal atractiu i el major èxit que ha tingut la nova acció promocional.  16 restaurants es van instal·lar al Passeig de Dintre, per on van passejar un centenars de clients que van degustar una mostra de la gastronomia blanenca.

Un altre dels ingredients centrals de ‘Blanes & Tu. Descobreix-lo’ ha estat la música al carrer. Al llarg de la tarda-vespre del dissabte es va comptar amb la participació de dos grups força coneguts pel públic blanenc, perquè no és la primera vegada que han actuat. Per un costat, la banda de jazz ‘Why Not’, i per l’altre ‘Pacto entre Caballeros’, que basa el seu repertori en temes de Joaquin Sabina.

El plat fort de la música al carrer va tenir lloc al final de la jornada del dissabte. A quarts de 12 de la nit el popular grup ‘Animal’ va protagonitzar un concert a la Plaça dels Dies Feiners, que es va omplir de gom a gom

El tercer eix destacat de l’acció promocional ha sigut l’activitat ‘Venem a la Fresca’, que ha comptat amb la participació d’una 60ena d’establiments.

Per completar l’oferta de ‘Blanes & Tu’, incloïa 22 propostes diferents:  activitats aquàtiques, visites als dos jardins, viatges en vaixell fins a Tossa o d’altres propostes d’entreteniment.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.