Malgrat inaugura demà la nova Oficina de Turisme

Compartiu aquesta història
Oficina d'Informació. Aj. Malgrat
Oficina d’Informació. Aj. Malgrat

El servei es traslladarà aquesta temporada d’estiu a un local de la plaça de l’Àncora, just davant d’on estava ubicada fins ara en un mòdul prefabricat des del 2006. L’espai estava en força mal estat, segons el govern local, i no asseguraven que no reunia les condicions necessàries ni per al personal que hi treballava ni per als visitants i turistes que fan ús del servei.

El passat mes de febrer es va aprovar per Junta de Govern Local el canvi d’ubicació de l’oficina de Turisme. Elservei abandona el mòdul que ha ocupat en els últims 11 anys. Durant els últims mesos s’ha adequat el nou local per convertir-lo en la nova Oficina d’informació turística. Tindrà un cost anual de 9.100 euros. El nou espai té 40 m2 i fins ara era una botiga de records.

L’Ajuntament de Malgrat destinarà el mòdul prefabricat a un nou ús el qual encara no s’ha determinat.

El 2014, Malgrat Turisme apuntava que l’Oficina d’Informació del municipi se situava entre les més visitades, concretament era aleshores la 4a segons el Gestor Estadístic d’Oficines de Turisme de la Generalitat, quan va enregistrar més de 50 mil visitants.

La inauguració de l’Oficina de Turisme servirà també per presentar la nova web de Malgrat Turisme.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.