La Diputació de Barcelona està realitzant tasques de manteniment a la carretera que comunica el nostre municipi i Malgrat de Mar, la BV-6002, de la qual és titular.
Des de bon matí les màquines estan aixecant part de l’actual paviment per tal de refer-lo. No és una actuació integral, sinó que es reforçarà el ferm en diferents trams de la via, els que estan més desgastats, aixecats i les juntes de pavimentacions anteriors.
Segons l’Ajuntament de Palafolls, l’actuació està prevista dins el pla de manteniment habitual de vies que depenen de la Diputació.
Els treballs, que s’allargaran algunes hores més, obliguen a donar pas alternatiu als vehicles en aquesta via, pel que en moments de màxima mobilitat, provoquen problemes de trànsit.
Es tracta sobretot de les hores d’entrada i sortida de les escoles, que és quan aquest vial d’entrada i sortida al poble concentra major nombre de vehicles.
Els treballs a Palafolls han d’enllestir-se avui, i demà dimarts els treballs es traslladaran a la carretera nova de Malgrat, la de la benzinera, on continuaran amb els treballs de manteniment de la via amb reparacions puntuals del ferm.