Mala jornada pels equips de bàsquet de PLF

Compartiu aquesta història

Aquest passat cap de setmana no va ser positiu pels resultats que van deixar els partits de les diferents categories del Club Bàsquet PLF.

El sènior territorial maculí, que jugava aquest diumenge fora de casa, va perdre per 73 a 50 contra el Vedruna Palamós, en un partit que els locals van començar guanyant ja des dels primers compassos del partit. La mala dinàmica va continuar la segona part de l’enfrontament, i el Vedruna Palamós va acabar guanyant finalment per 23 punts de diferència.

Els sots 25 masculí, que jugava dissabte al vespre a casa, no va saber tampoc treure un resultat positiu contra el Sant Feliu, en un partit que van perdre per 51 a 78. Tot i que els palafollencs van dominar el primer quart, finalment el partit es va decantar cap al CB Sant Feliu, que després d’un tercer quart qua va acabar 36 a 50 a favor dels visitants, van acabar imprimint un resultat final de 51 a 78, derrotant els palafollencs per 27 punts de diferència.

Pel que fa a la tercera categoria femenina, el CB Palafolls jugava aquest diumenge contra el Sol Girona Bisbal Bàsquet, contra els que van perdre per un contundent 30 a 68. Les nois del CB Palafolls van tancar un primer quart que no augurava massa bon partit, amb un resultat negatiu de 7 a 25, i van continuar el partit amb segon quart en el qual només van aconseguir anotar 3 punts, situant-se a 29 del rival, i tancant un tercer quart amb un resultat de 21 a 49. L’últim tram del partit ja no va donar lloc a la sorpresa i l’enfrontament es va acabar amb un resultat final de 30 a 68.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.