
Divendres passat va ser un dia de celebració a Blanes també al consistori. Al llarg del migdia, i com ja és tradició d’altres anys, es va organitzar l’homenatge als treballadors del consistori que s’han jubilat, així com també els que han complert 25 anys de les seves funcions a l’Ajuntament blanenc.
L’acte, que va encapçalar l’alcalde Mario Ros i diversos regidors i regidores del consistori, va servir per fer un reconeixement als treballadors i treballadores de l’ajuntament que s’han jubilat al llarg d’aquest 2017, en total mitja dotzena de persones.
Entre elles, hi havia el que ha estat durant molts anys arquitecte municipal de Blanes, Octavi Font, Maria José Ramos, del servei de neteja i conserge de la Casa de Cultura, Pere Vilaseca, de Serveis Socials i Salut Pública, Francesca Gallart i Isabel Rivero, de l’Àrea d’Hisenda, i Fina Serra, vinculada a Hisenda, a l’AMIC (l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Blanes) i també a l’Arxiu.
En aquests sis treballadors, ara ja jubilats, se’ls ha lliurat una reproducció de la façana principal de l’edifici de l’Ajuntament de Blanes amb una placa on se’ls agraeix la feina feta.
Per altra banda, l’acte va servir per reconèixer les 3 persones que complien 25 anys treballant per l’administració local, que en aquest cas eren l’arxiver municipal Toni Reyes, l’informàtic Genís Simon i l’agent del cos de Policia local Mario Gallardo.
A l’acte de divendres també hi van assistir representants del comitè d’empresa, dels sindicats i de la part social de l’Ajuntament, així com també companys i companyes de feina dels treballadors homenatjats.