L’Ajuntament de Blanes va decidir avançar la sessió plenària prevista per la setmana que ve i es va celebrar ahir, per així no coincidir amb el dijous 26, diada de Santa Anna.
El ple comptava només amb dos punts previstos a l’ordre del dia, com eren la modificació del contracte de rènting per al subministrament d’un vehicle de la Policia Local, i de l’altra l’autorització d’una borsa anual d’hores extraordinàries per aquest col·lectiu.
Tots dos punts van aprovar-se, i el ple es va centrar llavors en l’apartat de precs i preguntes, on una de les qüestions més plantejades va ser els continuats talls de llum que han patit diferents sectors del municipi, i que provenen d0una avaria a Mas Palou.
Segons el consistori, la companyia elèctrica Endesa ha plantejat una solució provisional durant els dies de Festa Major, per evitar més afectacions, i passats aquests dies es procedirà a fer una reparació definitiva.
Per altra banda, un altre aspecte que també va prendre el protagonisme a la sessió plenària d’ahir va ser la normativa de les terrasses, que ha rebut la queixes de diversos establiments pel que fa a l’impediment de renovar i concedir llicències si hi ha deutes amb el consistori.
El que demanen és que aquest fet es restringeixi només a les multes relacionades amb l’activitat de l’establiment, quan el seu responsable podrà demanar un Pla de Pagament, i no pas amb les multes de tipus personal, que és com està recollit actualment.
Foto: Ajuntament de Blanes