L’equip palafollenc ha organitzat per demà diumenge la primera edició de la “Safireña”, una nova proposta de cursa per a amants de la BTT pels entorns de Palafolls.
Es tracta d’una prova no competitiva on estan convidades a participar-hi totes les persones que tinguin una BTT i ganes de gaudir del ciclisme de muntanya.
La sortida es durà a terme pels entorns de Sant Genís i cim de Miralles, i començarà des de la plaça de Poppi, lloc de trobada habitual dels esdeveniments del Safir Team. La ruta concreta es farà en funció del nombre de participants que tingui la marxa.
Ho explica Mario Otero, membre del Safir Team de Palafolls.
Tot i que està oberta a tots els públics i la dificultat és moderada, des de l’organització sí que es demana que s’hi vagi amb un mínim de preparació prèvia.
Malgrat tot, des del club palafollenc han avisat que estan pendents de la situació meteorològica, que es preveu complicada.
Es per això que avisen que a través de les seves xarxes socials donaran a conèixer qualsevol canvi que pugui produir en el desenvolupament de la trobada.
En cas de pluja intensa, els organitzadors han avançat que la marxa s’ajornaria per una nova data.
La “Safireña” no és l’únic esdeveniment nou que es presenta des del Safir Team, ja que de cara al mes de desembre el club està preparant les 3 hores Trail Running a Malgrat, una cursa on guanyarà qui més voltes acumuli en un circuit de muntanya tancat.
Des del Safir Team expliquen que, depenent de la resposta de participació a la “Safireña” es plantejaran poder organitzar més edicions de la cursa en un futur.
Foto: Safir Team