L’amateur A del CD Palafolls encadena la tercera derrota consecutiva i els equips del San Luis s’imposen

Compartiu aquesta història

La jornada d’aquest cap de setmana no va aconseguir dibuixar un panorama diferent pel principal equip del CD Palafolls, que va veure com encadenava una nova derrota a la lliga de Tercera Catalana.

L’equip jugava a casa del CD Blanes, equip contra el qual va perdre per 4 a 1. El partit va començar amb 2 gols a la primera meitat pels locals, que eixamplarien fins a 3 poc després d’iniciar el segon temps.

Deu minuts després d’aquest gol, l’equip palafollenc va reaccionar amb un gol d’Eric Álvarez, que seria l’únic encert a la porteria rival. El 4 a 1 definitiu arribaria al minut 71, i amb aquest resultat es tancaria el partit.

Amb aquesta derrota, la tercera consecutiva, l’equip de l’amateur A cau fins al darrer lloc de la classificació, que ocupa amb 5 punts, empatat amb l’Arbúcies.

El panorama va ser radicalment diferent en el futbol sala, en una jornada en la qual el San Luis va aconseguir victòries pels seus principals equips.

El primer equip, que juga la lliga del grup 2 de la Primera Fase Provincial de Girona, va aconseguir imposar-se al Tordera Parc en un partit que va ser disputat entre els dos equips, i que va tenir l’empat al marcador en diversos moments.

Al minut 27, el Tordera aconseguia posar-se per davant amb el 3 a 4, però al minut 40 dos gols de Daniel Sánchez i Marcos Manzanares donarien la victòria per 5 a 4 als palafollencs.

Amb aquest resultat l’equip puja a la 5a posició, que ara ocupa amb 7 punts.

Encara millor va ser la situació per l’equip de la Primera Divisió Juvenil del San Luis, que va imposar-se per un contundent 8 a 0 a l’Inter Esportiu Malgrat aquest dissabte a la tarda.

L’equip va dominar a plaer tot el partit i va acabar sumant una victòria que els permet escalar fins a la quarta posició, que ocupen amb 12 punts.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.