Correus admet deficiències del servei a Palafolls i apunta a una mala previsió i gestió

Compartiu aquesta història

En els darrers mesos, diversos veïns de Palafolls han manifestat el seu malestar sobre el funcionament del repartiment de Correus al municipi.

Entre les situacions que més queixes han generat hi ha les que es van viure durant les passades festes de Nadal, quan es van produir retards en l’entrega de moltes cartes, així com també en determinats barris de la nostra població.

Aquesta emissora ha pogut parlar amb fonts responsables de l’Oficina de Correus de Palafolls, que han explicat els motius, segons ells, de les deficiències del servei.

Segons l’oficina palafollenca, la campanya de Nadal va estar marcada pel repartiment d’una quantitat notable de paquets de la companyia Amazon.

Tot i que des de Correus ja es tenia contemplat que hi hauria un increment de la feina durant aquelles dates, des de l’oficina palafollenca s’explica que la previsió que es va fer no va ser l’adequada.

En aquest sentit, expliquen que es va fer una previsió de personal basant-se amb l’anterior campanya de Nadal, però que va ser insuficient pel volum de feina que va haver-hi a l’última campanya.

La prioritat i rapidesa que s’exigeix en el repartiment dels paquets de companyies de venda en línia com Amazon va fer que quedessin en segon terme altres cartes i documents.

Tot i així, des de l’oficina de Palafolls remarquen que s’intenta sempre establir un ordre de prioritat en el cas de documents de caràcter important, com poden ser els mèdics, tot i que admeten que en alguns casos no s’ha pogut fer l’entrega amb la celeritat corresponent.

D’altra banda, els responsables de Correus al nostre municipi expliquen que el servei ha notat deficiències especialment al barri de Santa Maria.

En aquest cas, expliquen que des del passat mes d’octubre aquesta zona ha estat coberta per 4 carters diferents, la qual cosa ha dificultat poder fer el repartiment amb l’eficiència necessària, cosa que no ha succeït en altres parts de Palafolls, on es compta amb un carter fix que ja es coneix la zona.

Amb tot, des de l’oficina de Correus de Palafolls admeten les deficiències en el servei dels darrers mesos però expliquen que, a dia d’avui, ja es comença a normalitzar el servei, ja que han rebut més reforços de personal, i preveuen que de cara a demà tot el repartiment ja estigui al dia.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.