A finals de gener van iniciar-se les obres per adequar la planta baixa de l’Ajuntament per convertir-la en la nova OAC. L’oficina s’ha ubicat a l’ala dreta de l’edifici de l’Ajuntament de Palafolls, que compta des d’aquest dilluns amb una nova imatge i amb aquestes noves dependències, destinades a l’atenció directa als ciutadans.
L’espai s’ha creat amb la intenció d’agilitzar i facilitar els tràmits que la ciutadania ha de fer amb l’administració o que, simplement, necessitin obtenir informació.
En aquest sentit, la ubicació d’aquesta oficina separada de la resta de dependències consistorials té per objectiu centralitzar l’atenció ciutadana i evitar haver de passar per diferents espais municipals per fer un sol tràmit.
El nou espai compta amb 3 taules d’atenció individualitzada, des d’on es donarà informació i suport al ciutadà a l’hora de fer els tràmits.
La nova ubicació, a més, compta amb una nova porta d’accés, independent de la resta de l’edifici de l’Ajuntament, i que s’ha creat especialment per facilitar l’accés a persones amb mobilitat reduïda.
En aquest sentit, la nova entrada compta amb una rampa d’accessibilitat.