Marta Costa i Joaquim Serra, veïns de Palafolls, havien de viatjar fins a Manchester, Anglaterra, a finals d’aquest passat mes de juliol, on viu el seu fill.
El matrimoni havia comprat amb 4 mesos d’antelació els bitllets per un vol operat per la companyia Air France i s’havia posat en contacte amb la companyia per fer les gestions necessàries respecte la discapacitat d’en Joaquim, que té esclerosi múltiple, i tots els requisits a tenir en compte.
Malgrat tot denuncien que, finalment, no van poder volar, ja que la companyia es va negar a acceptar-los. La parella ha explicat a TV3 que van arribar a l’aeroport tres hores abans de la sortida del vol, però que Air France no va complir amb el que havien contractat.
En declaracions a la televisió catalana, Marta Costa denuncia que s’han sentit enganyats, ja que es va posar en contacte amb el Call Center de la companyia diverses vegades i els van assegurar que no hi havia cap problema.
Per tot plegat, a banda dels diners gastats –pràcticament 800 euros-, el matrimoni lamenta no haver pogut gaudir d’un viatge preparat des de feia mesos i que creuen que serà complicat poder-lo fer en un futur.
El matrimoni palafollenc explica que havien contractat un seient especial o la possibilitat d’utilitzar la seva cadira de rodes durant l’escala que havien de fer, massa curta per fer el canvi d’avió, però que la companyia no va complir amb el contracte.