Un matrimoni de Palafolls denuncia no poder volar amb avió per la discapacitat de l’home

Compartiu aquesta història

Marta Costa i Joaquim Serra, veïns de Palafolls, havien de viatjar fins a Manchester, Anglaterra, a finals d’aquest passat mes de juliol, on viu el seu fill.

El matrimoni havia comprat amb 4 mesos d’antelació els bitllets per un vol operat per la companyia Air France i s’havia posat en contacte amb la companyia per fer les gestions necessàries respecte la discapacitat d’en Joaquim, que té esclerosi múltiple, i tots els requisits a tenir en compte.

Malgrat tot denuncien que, finalment, no van poder volar, ja que la companyia es va negar a acceptar-los. La parella ha explicat a TV3 que van arribar a l’aeroport tres hores abans de la sortida del vol, però que Air France no va complir amb el que havien contractat.

En declaracions a la televisió catalana, Marta Costa denuncia que s’han sentit enganyats, ja que es va posar en contacte amb el Call Center de la companyia diverses vegades i els van assegurar que no hi havia cap problema.

Per tot plegat, a banda dels diners gastats –pràcticament 800 euros-, el matrimoni lamenta no haver pogut gaudir d’un viatge preparat des de feia mesos i que creuen que serà complicat poder-lo fer en un futur.

El matrimoni palafollenc explica que havien contractat un seient especial o la possibilitat d’utilitzar la seva cadira de rodes durant l’escala que havien de fer, massa curta per fer el canvi d’avió, però que la companyia no va complir amb el contracte.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.