Blanes posa en marxa la seva Oficina Municipal d’Habitatge

Foto: Ajuntament de Blanes
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

L’Ajuntament de Blanes considera aquest espai com un dels eixos principals per implementar polítiques d’habitatge social “que aportin solucions per donar un millor i més eficaç servei a les persones”.

L’Oficina Municipal d’Habitatge de la ciutat s’ha posat en marxa aquesta setmana, agafant el relleu de la Borsa d’Habitatge que ha estat en funcionament durant aquests darrers anys, i on ara també s’ubica la nova oficina.

Segons ha informat el consistori blanenc, el personal que atén el servei d’assessorament i informació és municipal, i afirma que l’objectiu és anar afegint “nous fronts de treball” per poder “ajudar i servir millor a la ciutadania”.

L’Ajuntament de Blanes assegura que, durant els darrers mesos s’han estat “redoblant esforços” per comptar amb el major nombre d’habitatges socials del municipi, amb l’objectiu de donar resposta al que considera una “greu mancança” que pateix Blanes “des de fa temps”.

Una de les accions fetes, segons recorda el consistori, ha estat enllestir la tercera i última fase del projecte de reforma dels pisos dels mestres de l’antiga escola Carles Faust. Una actuació, però, que la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca de Blanes considera que arriba “molt tard” i que és “insuficient per donar resposta a l’emergència social que pateixen cada vegada més famílies amb la nova crisi de la Covid-19”. En aquest sentit, l’entitat demana que el municipi tingui també pisos de lloguer social, i reclama al consistori “més accions urgents i efectives” per ampliar el parc d’habitatge social.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics