Blanes torna a posar en marxa una oficina d’informació sobre les beques menjador

Foto: Ajuntament de Blanes
Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

L’Ajuntament de Blanes ha decidit activar per segon any consecutiu una oficina d’informació i atenció ciutadana per ajudar a les famílies de la ciutat a complimentar les sol·licituds de les beques menjador escolar pel proper curs 2021-2022. La diferència és que, aquest cop, l’oficina s’obrirà al públic des de l’Àrea de Promoció de la Ciutat.

La intenció, segons informa el consistori, és posar en marxa l’oficina aquest dilluns, i mantenir-la oberta fins el dia 11 de juny. L’horari serà de 9 del matí a dues del migdia, amb atenció de dilluns a divendres i amb cita prèvia, que cal demanar trucant al telèfon 972 35 82 60 o bé enviant un correu electrònic.

Segons informa l’Ajuntament de Blanes, l’any passat es van rebre un total de 385 sol·licituds de beques de menjador escolar, i s’espera que enguany la xifra sigui més elevada.

El consistori recorda que qui gestiona aquests ajuts és el Consell Comarcal de la Selva, que s’encarrega de coordinar els tràmits que, enguany, ha derivat als centres escolars.

L’Ajuntament de Blanes ajudarà a les famílies a l’hora de demanar les beques, omplint un formulari on es demanen les dades bàsiques dels familiars i els alumnes. Es recorda també que, en cas que també hi hagi germans i germanes que hi accedir a aquestes beques, cal incloure’ls en una mateixa sol·licitud. El consistori informa també que, si es disposa dels mitjans tecnològics adequats, les famílies també poden fer el tràmit de manera telemàtica.  

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics