Palafolls es promociona dins la campanya “Maresme, de mar i de munt”

Compartiu aquesta història

El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha posat en marxa una nova campanya turística estacional per posar en valor el més destacat de cada estació de l’any a la nostra comarca. 

Amb el títol “Maresme, de mar i de munt”, el consorci juga amb els diferents paisatges que ofereix la comarca que permeten participar en rutes de muntanya per descobrir senders i miradors amb vistes al mar, degustacions de productes locals i viure les diverses propostes culturals que s’ofereixen durant aquesta època de l’any. 

Aquesta campanya té l’objectiu de desestacionalitzar la demanda turística i que no se centri únicament en l’època estival. A més, està dissenyada per reforçar el posicionament del Maresme com una de les principals destinacions a l’hora de reservar les vacances. 

Té l’objectiu d’atraure als turistes, però també de mostrar la vida local com a forma d’unió entre els visitants i els residents garantint, així, la sostenibilitat d’un dels motors econòmics de la comarca. Justament, des del consorci indiquen que la sostenibilitat és un dels conceptes en els quals està treballant el Maresme des de fa diversos anys a través del projecte Compromís per a la sostenibilitat Biosphere. 

De Palafolls, el vídeo destaca el Castell; també surten l’ermita de Sant Sebastià de Sant Andreu de Llavaneres, l’Associació de Puntaires Flor d’Alba d’Arenys de Mar i la Nau Gaudí de Mataró, entre altres. 

Paral·lelament, des de l’Ajuntament indiquen que el consorci  està treballant amb diverses personalitats que coneixen bé els municipis de la comarca. De Palafolls s’ha escollit a Xavier Salicrú per la seva trajectòria i pels seus coneixements sobre la nostra vila. La intenció és entrevistar-los i realitzar un reportatge sobre municipis de la comarca amb els coneixements que aportin, tot i això, encara s’està treballant en la proposta.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.