Des d’ahir i fins al proper 7 de gener, la Ciutat Esportiva de Blanes és un dels equipaments esportius que acull el Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques (CESA) d’Handbol 2024. En aquest cas, ho fa com a seu principal per les característiques de l’equipament. A la vegada, però, la competició també s’està duent a terme a Malgrat de Mar i Calella, entre altres.
El CESA és el campionat autonòmic d’habdbol que aplega les competicions de les categories infantil, cadet i juvenil, tant femení com masculí, i implica la participació de 2.300 jugadors i les famílies. Fins al dia de la final, el proper diumenge 7 de gener, hauran participat 103 equips i s’hauran disputat 303 partits.
En el cas de Blanes, s’hi disputaran un total de 178 partits. Tal com indiquen des de l’Ajuntament de Blanes, una de les particularitats de la Ciutat Esportiva de Blanes, és que s’hi poden disputar a la vegada fins a 6 partits.
Aquesta competició, a més, és un reclam turístic important, tant per la nostra comarca com per la comarca de La Selva. I, és que, aquests dies hi ha mig miler de persones que s’estan allotjant a Blanes, mentre que la resta es troba en municipis propers del Maresme, com Calella, Pineda o Santa Susanna.