Una conductora ferida després que ser envestida per un tot terreny que s’ha saltat el semàfor

Compartiu aquesta història

A un quart d’una del migdia un vehicle tot terreny que circulava per la carretera d’accés a la Costa Brava direcció a Blanes s’ha saltat el semàfor i ha acabat envestint un cotxe que en aquell moment  creuava direcció al centre de Palafolls.

El cotxe envestit, un turisme de color blanc, ha acabat sortint disparat de la calçada i caient al lateral de la via. De fet els bombers han necessitat excarcerar la persona ferida que havia quedat atrapada dins del vehicle.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat fins a 5 dotacions dels bombers, Policia Local i una ambulància del SEM que ha atès a la conductora ferit, ja que el conductor del tot terreny no ha patit ferides i ha declarat davant la policia.

Ara s’intentarà esclarir perquè el vehicle s’ha saltat el semàfor en vermell.Per culpa de l’accident, la Policia ha donat pas alternatiu als semàfors i la carretera entre Palafolls i Malgrat ha quedat tallada davant del Marineland.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.