S’agilitza el servei de videoatenció amb la ciutadania de l’Ajuntament de Palafolls

Compartiu aquesta història

Fa uns mesos, l’Ajuntament de Palafolls va posar en marxa un nou servei per atendre als palafollencs, el “Parla amb nosaltres”. En aquest cas, es tracta d’un servei d’atenció al públic per càmera que permet que el personal de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania atengui els palafollencs de manera telemàtica sense necessitat que es traslladin a l’Ajuntament. 

Aquest servei és útil per a tràmits que no necessitin l’entrega de documentació, com per exemple instàncies genèriques, sol·licituds de volants o certificats d’empadronaments, sol·licituds de reserva del Molí d’en Puigvert i per resoldre dubtes i fer consultes generals. Així ho ha indicat Cèlia Majó, responsable de l’OAC.

Majó destaca la importància d’aquest servei, ja que no només es preveu aquest servei per registrar sol·licituds genèriques, sinó també específiques.

Per fer servir aquesta eina, només cal comptar amb un dispositiu amb connexió a internet, càmera i micròfon, com un mòbil, un ordinador o una tauleta. Per tramitar-lo, els interessats poden demanar cita prèvia a través del web citaprevia.palafolls.cat o trucant al 93.762.00.43.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.