Alba Benito es proclama campiona d’Espanya per comunitats de salt en perxa

Compartiu aquesta història

Aquest diumenge, Alba Benito va participar en el Campionat d’Espanya per seleccions autonòmiques sub-16 amb la Selecció Catalana a Navarra. Un cop més, la palafollenca es va endur la medalla d’or a casa.

Alba Benito ha destacat que, tot i que abans de començar la competició els nervis van fer acte de presència, un cop la va iniciar, va tenir molt clar què és el que volia fer. Finalment, es va proclamar campiona d’Espanya amb una marca de 3.27 m.

Aquesta competició arriba mentre l’esportista de Palafolls encara es recupera d’una lesió a la lumbar que no la va permetre competir al Campionat Europeu sub-18 a l’estiu si volia fer altres competicions com el Campionat d’Espanya sub-16 que es va disputar a Lleida al juliol i en què també es va proclamar campiona.

Al campionat han participat un total de 848 atletes entre totes les proves, tant les individuals com les de relleus. En total, hi han participat 17 federacions de tota Espanya.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.