El camp municipal d’esports de Tordera serà aquest pròxim desembre una de les seus de la jornada formativa de futbol català. Enguany, està prevista per les categories masculina i femenina sub 12 i sub 13.
Tal com avancen de sdel consistori de Tordera, amb el suport de l’Ajuntament i l’Associació Esportiva del Memorial Barceló, el camp de futbol del municipi acollirà el pròxim 6 de desembre diversos partits des de les 9h. Des de Tordera indiquen que la intenció del municipi és continuar apostant per projectes que permetin donar a conèixer Tordera i que atreguin visitants per promoure hàbits saludables de cohesió i activitat econòmica.
Pel que fa al desenvolupament de la competició, es jugaran els partits de manera ininterrompuda i cada selecció disputarà tres partits en cada categoria de 40 minuts cadascun amb cinc minuts de descans entre cada partit.
A la trobada hi participaran un total de 56 seleccions amb prop de 900 jugadors i jugadores que les representaran.