Els palafollencs compren més loteria de Nadal que l’any passat 

Compartiu aquesta història

Aquest diumenge es farà el tradicional sorteig Extraordinari de Nadal de la Loteria Nacional, la Grossa de Nadal. Tot i que no és el sorteig amb més premis, sí és el més participat any rere any.

Qui més qui menys té algun dècim o alguna participació del sorteig de diumenge a l’espera que la sort els somrigui amb la grossa o almenys amb algun premi menor.

Encara falten algunes hores pel sorteig i, per tant, encara es poden comprar els darrers dècims de loteria, però ja es pot dir que els palafollencs han comprat més números que l’any passat. Ho explica Sara Butjosa, de l’administració de loteria número 2 de Palafolls, que  també desvela quin és la terminació més demanda al nostre poble.

Aquest any, a banda dels números tradicionals que es venen a Palafolls, també s’han venut  a l’administració palafollenca molts dècims intercanviats amb altres administracions d’arreu de l’Estat. És el que es coneix com a loteria viatgera. 

Tot i que l’administració de loteria de Palafolls fa dècades que és al municipi, i ha donat molts premis de loteria, primitiva i quiniela, encara no ha repartit mai cap premi de la Grossa de Nadal.

Els bombos de la loteria començaran a girar aquest diumenge a les 9 del matí al Teatro Real de Madrid

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.