A partir de demà i fins al proper 8 de gener, l’Alt Maresme acollirà gran part dels partits del Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques d’Handbol (CESA) que se celebra a Catalunya. Aquest és un campionat on es disputaran diversos partits de les categories infantils, cadets i juvenils, tan masculins com femenins.
El campionat es durà a terme a diversos municipis de la nostra comarca i de La Selva. Concretament, els partits es disputaran a la pista del Pavelló Germans Margall de Malgrat de Mar, a la pista del pavelló Parc Dalmau de Calella, a la Ciutat Esportiva de Blanes i al pavelló El Molí de Lloret de Mar.
Un any més, el CESA comptarà amb la participació de 103 seleccions autonòmiques i 2.100 esportistes, a banda de 5.000 acompanyants que seguiran la competició i que s’allotjaran en els hotels i apartaments turístics de la zona. L’any 2024, fins al dia de la final, van participar 103 equips i es van disputar més de 300 partits.