El Club Deportivo Palafolls està d’enhorabona. I, és que, aquest cap de setmana, els seus equips han guanyat la gran part dels partits disputats. Entre altres, els de Tercera Catalana van guanyar al Cellera per un gol i els de l’Infantil de segona divisió van guanyar al Racing Blanenc per tres gols. En el cas dels femenins, l’Infantil va guanyar per 6 gols a l’Aro. Malgrat aquestes victòries, també han perdut algun dels partits. N’és un exemple el Benjamí de primera divisió que ha perdut contra el Farners per un gol.
Pel que fa a la resta de clubs. Tot i que el CFS va celebrar alguna victòria, no ha estat un bon cap de setmana. La victòria de la va endur el juvenil que va guanyar al Canet per 4 gols (6-2). En canvi, el Cadet va perdre contra el Sant Joan de Vilassar per 4 gols i l’Infantil va perdre contra l’Eixample per 8 gols a zero. En el cas dels femenins, el Cadet va perdre contra el Ciutat Mataró per dos gols a zero.
En el cas del bàsquet, el Sènior B del CB Palafolls va perdre contra el Caldes de Malavella per 33 punts. En el cas del Júnior masculí, els van derrotar els del Porqueres per 4 punts només. El Sots 25 Masculí, però, va guanyar contra el Sant Narcís per 19 punts. També van guanyar els del Cadet masculí contra el nou caulès per 71 punts.