Divendres passat, l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya va ser la seu de la Festa de l’Atletisme Català, la celebració que organitza cada any la Federació Catalana d’Atletisme.
L’acte, que va acollir unes 200 persones entre esportistes, famílies i organització, va servir com a gala d’entrega dels premis als millors esportistes 2023 i 2024.
Una de les guardonades va ser la palafollenca Alba Benito qui, juntament Mariona Armero, va guanyar el premi com a millor esportista sub16. I, és que, entre altres èxits ha superat dos cops el rècord sub18 de pèrtiga, amb 3.86 i 3.95, superant el rècord de 3.85 de l’esportista Clara Fernández fa sis anys.
La gala, a banda de l’entrega de premis, va comptar amb l’actuació del violoncel·lista Dídacellist i un homenatge a les persones relacionades amb la federació.