L’Ajuntament de Palafolls ha pres la decisió de tancar els comptes institucional d’X que depenen del consistori, entre ells el de Ràdio Palafolls i el de Can Batlle. Francesc Alemany, alcalde de Palafolls, ha detallat que els últims esdeveniments relacionats amb la gestió de la informació que es fa a la plataforma i el posicionament cap a certs pensaments d’ultradreta, són el que han fet que el consistori prengui aquesta decisió.
Aquesta és una decisió que fa temps que l’Ajuntament tenia sobre la taula i que, finalment ha pres. Alemany, afegeix que el consistori té moltes més vies de comunicació i que tancar el perfil a X, anteriorment Twitter, no suposa perjudici cap a la informació que es transmet a Palafolls.
Malgrat aquesta decisió, la ciutadania pot continuar al dia de tot el que passa al municipi a través dels canals oficials a altres xarxes socials com Instagram o Telegram o mitjançant Ràdio Palafolls.