Aquest proper dilluns comencen els treballs de millora del carrer Joaquim Ruyra, el vial des d’on s’accedeix a l’aparcament de Can Rierola, rere l’església de Malgrat.
Aquestes obres, que s’allargaran uns 4 mesos, renovaran les voreres, que seran enlairades i més amples, eliminaran embornals connectats al clavegueram i es conduirà l’aigua de pluja cap a la plaça de Joaquim Ruyra, on recentment s’han creat espais verds permeables perquè torni a l’aqüífer.
Mentre duren les obres, l’accés a l’aparcament de Can Rierola, darrere de l’Església, es farà pel carrer Sant Isidre, fregant la façana de l’església.
Un cop s’acabin els treballs de remodelació del carrer, es podrà accedir a l’aparcament des del carrer Joaquim Ruyra, com fins ara, però amb la novetat és que el tram de carrer entre els carrers Girona i l’entrada a l’aparcament canviarà de sentit per poder accedir a la zona d’estacionament. És a dir que el carrer tindrà dos trams amb sentits diferents, per tal de poder entrar al pàrquing des d’aquesta via, ja sigui sentit muntanya com sentit mar.
Com s’ha d’accedir a l’aparcament de darrere l’església a partir de dilluns
