Aquesta jornada esportiva ha refermat al primer equip de futbol com a un candidat a l’ascens gràcies a una nova victòria contra el Penya Bons Aires per 2-0. Gabriel va anotar els dos gols palafollencs en menys de 25 minuts. L’equip ara mateix es situa sisè a la classificació empatat amb el cinquè i a 3pts del tercer classificat. El proper partit serà contra l’Arbúcies, quart classificat amb 2 punts més que els locals,
La resta d’equips de futbol no han tingut la mateixa sort amb derrotes com la del segon equip per 2-0 contra el Farners o empats com el de l’equip femení per 1-1 contra el Tordera.
A bàsquet, els equips de Palafolls han tingut una jornada plena de victòries com la del primer equip 53-67 contra el Vedruna Palamós o la del Sots 25 que ha guanyat 55-88 contra La Vall d’en Bas. Malauradament, no tot ha sigut victòries, ja que el cadet ha sumat una derrota 49-48 contra el Sant Narcís.
A futbol sala, la jornada ha estat marcada per la suspensió del partit del primer equip. El marcador abans de la suspensió, provocada per una trifulca a la pista, marcava 3-2 per l’equip palafollenc. La resta d’equips no han tingut fortuna i han sumat derrotes com la del segon equip 4-3 contra Les Corts o la del juvenil 5-6 contra el Sabadell B.