Un conductor sota els efectes de l’alcohol s’estampa contra tres cotxes estacionats sense ferits

Compartiu aquesta història

Divendres a la tarda un conductor de 50 anys va estavellar-se contra tres vehicles que estaven estacionats al carrer Sindicat, prop del CAP de Salut.

Segons expliquen fonts policials l’home va perdre el control del seu vehicle en una lleugera corba del carrer i va acabar col·lidint amb els 3 cotxes que estaven estacionats.

En un d’aquests vehicles hi havia dos menors que esperaven la seva mare que havia sortit a fer uns encàrrecs. Els dos van resultar il·lesos ja que van continuar amb el cinturó de seguretat cordat mentre el cotxe estava parat al lateral del carrer.

Fins el lloc dels fets es van desplaçar patrulles de la Policia Local, bombers de Malgrat i una ambulància del SEM.

El conductor del vehicle va donar positiu amb una tasa de 0.7 en el test d’alcoholèmia quan el màxim permès és de 0.25. L’home ha quedat imputat per un delicte contra la seguretat del trànsit i passarà a disposició judicial.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.