El pròxim 6 d’abril el Banc de Sang i Teixits ha preparat una nova jornada de donació de sang a Palafolls. Aquest cop, com en altres ocasions, es farà a l’Escola de Música i Dansa.
Aquesta vegada s’han obert places per donar sang i plasma en un torn matinal de 10 a 14 h. Les places per apuntar-se són il·limitades i actualment hi ha 43 persones apuntades per donar sang. Tot i així les places per donar plasma actualment estan exhaurides.
Recordem que, les persones interessades a donar sang han de tenir entre 18 i 70 anys, pesar més de 50 quilos i trobar-se bé de salut. En el cas de les dones, es pot donar sang un màxim de tres vegades l’any, i en el dels homes, un màxim de quatre, deixant dos mesos de separació entre cada donació.
A més, abans de la donació es farà una entrevista mèdica i es mirarà la pressió i el nivell d’hemoglobina. Podeu reservar cita per donar sang a Palafolls el pròxim 6 d’abril a través d’aquest enllaç.