Arriba la 5a edició del taller Danses pel Món

Compartiu aquesta història

A partir del pròxim dimarts, i fins a l’1 de juliol, la plaça de Poppi tornarà a acollir el taller de Danses pel Món que organitza La Puput. Aquesta és una activitat que busca ensenyar als assistents diversos balls tradicionals que es fan al nostre país i a altres indrets del món. Dolors Ribot, l’organitzadora, explica que es faran balls de Grècia, de la República de Macedònia i de Romania, entre altres països. A més, en una de les sessions hi participarà l’historiador Xavier Salicrú, qui ensenyarà a ballar el Contrapàs de Sant Genís de Palafolls.

Ribot detalla que aquesta activitat és un tastet de ball. Els participants no cal que tinguin nocions de ball, pot participar-hi qualsevol persona que estigui interessada. 

Tothom qui estigui interessat en participar d’aquesta activitat, pot fer-ho de forma gratuïta cada dimarts des del 13 de maig i fins al proper 1 de juliol. La cita és a les 20h a la Plaça de Poppi, tot i això, en cas de pluja es durà a terme a la Nau d’Entitats de Palafolls.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.