Demà al vespre s’estrena a TV3 un nou programa de televisió. Es tracta d’un concurs per descobrir qui és la persona que coneix millor Catalunya i s’anomena ‘Soc i seré’. Està presentat per Àngel Llàcer i úlia Bonjoch que seran els encarregats de guiar els participants a través de diverses aventures que inclouen emocions, sorpreses i molts reptes.
Precisament, en un d’aquests reptes és on participen els gegants de Palafolls. La prova consisteix en què els participants hauran de relacionar el cap amb el cos d’en Guillem i la Guiomar, juntament amb els altres gegants de Catalunya que també hi participen. Hauran de saber a quin cos pertany cada cap.
Aquesta, però, no és l’única prova. 100 concursants hauran d’enfrontar-se a tota mena d’activitats relacionades amb la geografia, la gastronomia, la música, la llengua i les tradicions catalanes. A cada capítol es posarà a prova la seva intel·ligència, però també la seva agilitat i l’estratègia dels participants. En cada prova hauran de demostrar que són capaços de superar-les, sinó els seus errors poden significar la seva eliminació.
A banda dels dos presentadors, el programa també compta amb Alba Segarra, una experta que aportarà curiositats sobre la història i la cultura de Catalunya. Tot i que el programa s’estrena demà a les 22:05h, els gegants de Palafolls no hi participaran fins al segon programa. És a dir, dimecres vinent.