Aquest cap de setmana, entre els partits que s’havien de disputar, un dels destacats és el del Sots 25 Masculí que s’enfrontava al Lloret a casa. El resultat: una victòria 77 a 70 a favor dels palafollencs. Aquest, prò, no va ser l’únic partit jugat. Entre altres, el Mini Masculí tmbé va despuntar amb una victòria 87-37 contra el Sol Gironès, i el Cadet Masculí també va guanyar al Sant Narcís, 59-45.
Pel que fa a altres disciplines esportives, en futbol, els del C.D. Palafolls no van tenir tanta sort. De les dues jornades, destaquen la victòria contra el Cellera dels de Tercera Catalana i l’empat de l’Infantil de Segona Divisió contra el Racing Blanenc per 2-2.
Pel que fa al Futbol Sala San Luis, també s’han endut a casa algunes victòries com la del Juvenil Divisió d’Honor contra el Covisa Manresa per 6 a 5, també la del Mini Benjamí, 8-1, contra el Futsal Arenys de Mar i l’empat dels de Primera Divisió contra el Girona per 5 gols.