L’Ajuntament de Pineda de Mar ha presentat la seva proposta pel que fa als espectacles que es duran a terme a l’estiu. El nou projecte s’anomena ‘Estiueja’t: Pineda a la Fresca’ i compta amb més de 20 espectacles a l’aire lliure, gratuïts i oberts a tothom que es faran entre el 20 de juny i el 27 d’agost.
Al llarg d’aquests mesos, s’han programat activitats a diversos indrets del municipi dirigides a tota mena de públics. Per exemple, hi haurà concerts infantils; tributs a grups musicals com Amaral, The Beatles o Bee Gees; i sessions de dj. Ho ha detallat la regidora de Cultura a l’Ajuntament de Pineda de Mar, Verónica Rebollo.
Tot i això, el plat fort d’aquest cicle és l’espectacle ‘Sylpes: aerial ballet’. Un espectacle que es farà el 4 de juliol després de passar per païsoss com Mèxic, Taiwan o Itàlia, entre altres. En ell, els artistes faran figures aèries, aproximadament a uns 30 metres d’alçada amb coreografies sincronitzades i ambientades amb música de Vivaldi.
El programa complet d’actes el podeu trobar al web de l’Ajuntament de Pineda de Mar.