Aquest diumenge, els i les alumnes de dansa de l’Escola Municipal de Música i Dansa de Palafolls actuaran a l’escenari del Teatre Municipal. Aquesta és una ocasió especial i, és que, els estudiants celebren el festival de final de curs. És el seu moment, llavors, de demostrar el que han après.
Enguany, aquest festival presenta dues novetats. La primera, és que es realitza en diumenge i separat del festival de música. La segona, és que el festival tindrà dos torns de representació.
Cristina Riera, qui és coordinadora de dansa a l’EMMiD, ha explicat que el motiu principal és pel creixement que ha tingut l’escola aquest últim curs. I, és que, són molts alumnes i volen que totes les famílies puguin veure’ls ballar. Els més petits, però, només actuaran un cop.
Tal com ja es va fer dimarts al festival de final de curs dels alumnes de música, els alumnes col·laboraran entre ells en aquest nou festival. I, és que, els alumnes de música també actuaran el diumenge en el festival de dansa.
Pel que fa a la temàtica del festival, no ha volgut donar més detalls. I, és que volen mantenir la sorpresa fins a l’últim moment perquè les famílies se sorprenguin quan vegin als i les alumnes ballar.
El festival es durà a terme aquest diumenge en dos torns. El primer, a les 16:30h i el segon a partir de les 20h al Teatre de Palafolls.
Escolta l’entrevista sencera del Palafolls En Xarxa