Entre les activitats previstes aquest Estiu Jove, Can Batlle ha organitzat un curs de premonitors per tots aquells joves majors de 16 anys que es vulguin iniciar en el món del lleure. L’objectiu d’aquest curs és que els joves coneguin de primera mà què és ser monitor, tot i que encara no tinguin l’edat per ser-ho. Marta Martí, dinamitzadora de Can Batle, n’ha donat més detalls.
El curs es durà a terme entre setmana entre el dilluns 30 de juny i el divendres 4 de juliol, i el dimarts 8 i el dijous 10 de juliol. Es farà als matins, de 10h a 13:30h i està adreçat a joves nascuts entre el 2008 i el 2009.
Aquest no és un curs homologat per la generalitat, ja que els participants encara no tenen l’edat legal per ser monitors. Tot i això, rebran un certificat d’aprofitament de la formació. I tot el que aprenguin, els ajudarà de cara a la realització del curs oficial de monitors, en cas que el vulguin fer més endavant.
Pel que fa a les inscripcions, són gratuïtes i només cal que els pares, mares o tutors legals del jove facin una instància genèrica de forma presencial o telemàticament a l’Ajuntament abans de dilluns.