Ajornades les festes de Mas Reixac per previsió de pluges

Compartiu aquesta història

Aquest dissabte la urbanització havia de celebra rla seva festa veïnal amb un programa d’activitats concentrat al vespre i nit.

Ara bé, la previsió de pluja per aquest cap de setmana obliga a ajornar les activitats, encara sense data.

La previsió era que a les 20h es fessin els parlaments de benvinguda per part de les autoritats de Palafolls i Tordera amb l’actuació musical de Martina Vivé.

Just després es prevei el tradicional sopar a la fresca a la pista de la urbanització

La festa acabava amb música. Primer la de la formació Fumi Suzuki & the loopers i, en acabat, amb música per a tothom.

La festa de Mas Reixac l’organitza l’Associació de veïns de la urbanització amb el suport dels Ajuntaments de Palafolls i Tordera, que comparteixen aquesta urbanització. Aquestes festes veïnals arribaven just unes setmanes després de la mort de la presidenta de l’Associació, Pepi Roso, qui va ser la impulsora i revitalitzadora de les festes de la urbanització. De fet, en el díptic de la festa, l’alcalde de Palafolls, Francesc Alemany, recorda la figura de Roso i la seva importància en el treball per aconseguir un veïnat cada cop millor.

Els qui hagin comprat el tiquet del sopar, el poden guardar per quan es torni a fer, i qui desitgi el reembolsament ho pot sol·licitar al mateix local que proveïa el sopar.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.