Aquest dissabte la urbanització havia de celebra rla seva festa veïnal amb un programa d’activitats concentrat al vespre i nit.
Ara bé, la previsió de pluja per aquest cap de setmana obliga a ajornar les activitats, encara sense data.
La previsió era que a les 20h es fessin els parlaments de benvinguda per part de les autoritats de Palafolls i Tordera amb l’actuació musical de Martina Vivé.
Just després es prevei el tradicional sopar a la fresca a la pista de la urbanització
La festa acabava amb música. Primer la de la formació Fumi Suzuki & the loopers i, en acabat, amb música per a tothom.
La festa de Mas Reixac l’organitza l’Associació de veïns de la urbanització amb el suport dels Ajuntaments de Palafolls i Tordera, que comparteixen aquesta urbanització. Aquestes festes veïnals arribaven just unes setmanes després de la mort de la presidenta de l’Associació, Pepi Roso, qui va ser la impulsora i revitalitzadora de les festes de la urbanització. De fet, en el díptic de la festa, l’alcalde de Palafolls, Francesc Alemany, recorda la figura de Roso i la seva importància en el treball per aconseguir un veïnat cada cop millor.
Els qui hagin comprat el tiquet del sopar, el poden guardar per quan es torni a fer, i qui desitgi el reembolsament ho pot sol·licitar al mateix local que proveïa el sopar.