Dues de les veus més lliures i radicals de la poesia contemporània, Núria Martínez-Vernis i Raquel Santanera, uneixen forces amb el cicle de Poesia als barracons, per oferir demà dissabte una performance de creació poètica al festival Poesia i + de Caldes d’Estrac.
Durant dos matins intensius, 7 alumnes de 2n, 3r i 4t de l’institut Font del Ferro de Palafolls han participat de tallers de creació poètica i recitació i, aquest dissabte al matí, assajaran amb les dues poetes per preparar un recital improvisat de resultat imprevisible, que es representarà a la tarda i on mestres i aprenents compartiran escenari i invencions.
Pitu Hernández, professor de l’institut i impulsor del Poesia als Barracons, destaca la gran possibilitat d’unir alumnes amb poetes tan reconegudes en un experiment creatiu com el que presenta el festival Poesia i +.
Aquest recital experimental de poesia es farà demà dissabte a partir de les 6 de la tarda al pati de la Fundació Palau de Caldes d’Estrac. Hernández recorda que aquesta fundació rep el nom del poeta Josep Palau i Fabre, que va visitar Palafolls dins el cicle Paraules Prenyades de poesia.
La unió dels alumnes de Palafolls amb les poetes és un projecte en clau social i d’esperit experimental que, segons els organitzadors, busca regar el territori de poesia.
Es poden comprar entrades al preu de 5€ a través del web del festival.