Les AFA de Palafolls s’uneixen per reclamar millores per l’Escola Horitzó de Pineda

Compartiu aquesta història

Ahir a la tarda, representants de les AFA dels centres educatius de Palafolls es van reunir amb la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Palafolls, Susanna Pla. La intenció de la trobada era conèixer més detalls sobre la reunió al Parlament dels alcaldes de l’Alt Maresme amb la Consellera d’Educació, Esther Niubó

Després de ser coneixedors que el departament invertir 200.000€ en millores a l’Escola d’Educació Especial Horitzó, però que no serà fins d’aquí cinc anys, mínim, que estarà construit el nou centre, les famílies de Palafolls van decidir actuar.

Brisa Delgado, en nom de les AFA, ha explicat que s’uniran per dur a terme accions per reclamar millores efectives i la construcció del nou centre d’educació especial a Malgrat de Mar.

A la vegada, també esbrinaran com queden les ràtios a les escoles. I, és que, potser hi ha més alumnes dels actuals que necessiten una escola d’educació especial com la de l’Horitzó a l’Alt Maresme. 

Pel que fa a les primeres accions, preveuen començar a treballar abans de l’inici del nou curs. Abans però, han de posar-se en contacte amb l’AFA de l’Horitzó i amb les AFA de les escoles de l’Alt Maresme.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.