Aquest cap de setmana, se celebra una nova edició de ‘Benvinguts a Pagès’, la festa de la pagesia catalana. I, Palafolls tindrà representació perquè, un any més, participa l’Horta Pla de Munt.
Aquesta és una iniciativa que busca promoure els productes locals i posar en valor el món rural. Enguany, vuit explotacions i establiments del Maresme s’han sumat a la iniciativa per continuar oferint diferents tipus d’activitats que aposten pel consum responsable i de proximitat. Aquestes, a la vegada, suposen un tipus de turisme diferent i de gran valor afegit per a la nostra comarca.
Les activitats que s’han organitzat, tant a Palafolls com a la resta de la comarca, inclouen jornades de portes obertes a les hortes maresmenques que hi participen, degustacions de productes locals i compra d’aliments de proximitat.
A més, també hi participen restaurants que proposen tastets de menús cuinats amb aliments directes de les explotacions hortícoles del Maresme.
A banda d’aquestes, el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha preparat un showcooking en directe amb un tast de vins aquest dissabte a les 11:30h a Teià. Al web de Benvinguts a Pagès podreu consultar tots els horaris i el contacte dels establiments i explotacions per reservar les vostres visites.