Aquest dimecres es reprenen les xerrades i activitats emmarcades dins el cicle ‘Camins de Dol’. En aquesta ocasió, la biblioteca Enric Miralles acull una xerrada que porta per títol ‘Com afrontar el dol’.
L’acte es durà a terme dimecres a partir de les 19h a la biblioteca de Palafolls, tot i que el cicle no acaba aquí. El pròxim 6 de novembre l’activitat prevista és dirigida als més petits. Concretament, es durà a terme una hora del conte, també a la biblioteca, a càrrec d’Ada Cusidó qui explicarà als més petits ‘Plou i fa dol’.
Finalment, el cicle finalitza el pròxim 17 de desembre. En aquest cas, el protagonista serà Nadal i com afrontar el dol durant les celebracions nadalenques. La xerrada porta per títol ‘És Nadal i a casa hi ha una cadira buida’ i també es durà a terme a la Biblioteca Enric Miralles.