El pròxim 29 de novembre, l’Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica de Blanes col·laborarà amb La Marató de TV3 amb una activitat solidària. Un any més, l’associació blanenca ha preparat un photocall de fotografies per crear postals de Nadal per felicitar les festes als familiars i amics.
L’any passat, per primer cop, es va fer en el nostre municipi i, enguany, l’AFIC ha volgut repetir. Joan Membrives, membre de l’AFIC Blanes ha donat més detalls.
Els interessats en fer-se les seves fotografies es poden posar en contacte amb l’AFIC per gestionar la seva reserva d’hora. El telèfon de contacte és el 669.80.72.42. Les fotografies es duran a terme entre les 10h i les 13h i entre les 16h i les 19h a l’Escola Municipal de Música i Dansa.