Entitats socials i esportives de Palafolls i membres de la brigada municipal encenen els llums de Nadal

Compartiu aquesta història

Aquest any, l’encesa de llums de Nadal va tornar a ser un moment especial pels Palafollencs. Sobretot, pels qui van ser els encarregats de prèmer el botó de l’encesa. 

Les persones escollides sempre són una sorpresa fins l’últim moment. I, és que, d’aquesta manera, el consistori vol fer encara més especial el moment de l’encesa de llums. Aiuxí, fins aquest divendres passat no s’ha pogut saber qui encendria els llums. A l’escenari van pujar amb l’alcalde 11 representants de diverses entitats socials i culturals de Palafolls, juntament amb dos treballadors de la brigada municipal que es jubilen aquest pròxim any. 

Així, l’alcalde i aquests 13 representants de Palafolls van donar la benvinguda al Nadal a Palafolls en una encesa de llums multidurniària que va omplir tota la plaça del Fòrum Palatiolo. 

Abans de la gran inauguració del Nadal, però, es van dur a terme diversos actes al mateix emplaçament abans de donar la benvinguda a les festes. L’àrea de Cultura i Festes va organitzar la tradicional xocolatada, un concert de Rock per Xics i un taller de pintacares. 

L’endemà dissabte, es va dur a terme la Fira de Nadal al centre del municipi. L’acte va coincidir també amb el V Aplec de la Ratafia que organitza Glop de Bosc. 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.